dimarts, 19 de febrer del 2008

Voteu quina xerrada escoltar

La Secreataria de Polítiques familiars de la Generalitat ha posat en marxa un pla de formació per a pares i mares oferint xerrades de diferents temes com ara:
  • Les relacions familiars: els diferents estats emocionals dels infants
  • La família: un context de socialització divers i privilegiat per educar els nostres fills i filles
  • Connecta amb els teus fills: ACTUEM!
Només es necessiten 10 famílies inscrites i ja podrem presentar la sol·licitut per demanar-la a la nostra escola.

MIREU EL PROGRAMA VOTEU I DEIXEU AQUÍ LA VOSTRA APORTACIÓ!



8 comentaris:

Anònim ha dit...

la xerrada sobre les drogues podría ser interessant.

Agustí Panadès i Batlle ha dit...

Jo voto per a 4 tallers fundamentalment, en ordre de preferència:

1) Xerrada nº3 --> Pèrdues i canvis en l'entorn familiar
2) Xerrades nº1 i nº2 --> drogues i altres conductes de risc
3) Xerrada nº 4 --> Transtorns alimentaris.

Víctor ha dit...

Jo voto per la xerrada nº 5: La familia: un context de socialització divers i privilegiat per educar els nostres fills i filles

Laia ha dit...

Em semblen totes interessants. Potser em decantaria per la núm. 5 i la núm. 3
Endavant!

Anna Bofill ha dit...

Jo voto per la xerrada sobre les drogues. Encara que em semblen totes interessants.

circe ha dit...

Hola
Jo voto primer per la xerrada 6 i per la xerrada 5, les altres també m'interessen.

Anònim ha dit...

A mi m'interessava la 3a... tot i que és tard. :(

Anònim ha dit...

Poso les xerrades que m'interessen més per ordre de preferència: 5, 6 i 3

Teresa, mare de la Marta de P3